BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Saturday 29 October 2011

iduP aku epY skuNk....:)amin...............

akU nan idup aku skuNk..:) my lifE nEWw......for me.....skunK...aku da tada aPa2...nan anas...cuz apa///tu Mlas la nk cta,,,,da Muak la...:|dgaq nma dia poN akU nk MuaK...Nk tulih lg la....fOrget iT!!!! New life...aku skunK..da idup ngn Wan moHd suHaib bt roMani :) so epy with u syG,,,,,,suhaib skunk da brubah...y dlu da baek.....dia tima aku s`adanya....aku arap hgga akhir hayat Ku,,b`sma dia,,,,aku pon arap akU x kn da aty kt Mna2 laki lg lpas nie...yb dlu....kslpan aku jgk....bnda da lama,,,aku pon da x nk pkir bnda y lpas2...aku ckup Bhgia b`sma,,,,suhaiB for Now.....n tuk slamYer,,,akU arap kn...:) akU kn syg dia soanG...n slamaNyer mncntai dia.............:)  mlmnie suhaib kje...huhu :'( x pew so k...aku phem....dia kja bYk...akU poN x nk kong2,,,dia...Kwan2 aku aku tgK d`owg x kong2 pon Bf lpa....lg la dasyat,,,aDee y x mcj lnsung,,akU mcj jgk nan suhaiB.......:) kira suhaib x pnah nk lupa akU...dia just bzy nan kja dia ja..x pew///akU pham...myb kja byk kn...akU pon x Nk tmBh2 strees Dia...kcian dia kn....papy mamy syg sgt2...kt papY taw...:) iloveusomuch papy....

0 comments: